Nu kommer ...

Nu kommer ett nytt julinlägg på bloggen!
Jag vet inte om du som läser detta känner som jag när jag vaknar en tidig oktober morgon och ska iväg till jobbet. Jag känner som om jag aldrig upplevt solsken och att det känns tungt i hela kroppen! Så på jobbet har jag gjort endel förändringar för att klara mig i alle fall fram tills taxinge julmarknad den 13 november! Det jag har gjort är att jag enkelt i min almenacka är att jag har gjort en nedräkning av antalet arbetsdagar som det är kvar tills
1. närmast julmarknad (13 november)
2. advent 
3. lucia 
3. julledigheten (som jag hoppas för mig kommer att börja redan 19 december). 
4. Till JULAFTON (såklart)
Detta  Är någonting som jag tittar på varje dag när jag kommer till jobbet och ffår dessa mörka höstdagar att kännas lite lättare!

MYCKET SNÖ lite tö!
// J(ul)ohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0