Snart dags...

Idag har det börjat på allvar. I fredags kom lönen och idag, söndag, var det julklapps shooping som gällde... Jag besökte skärholmens innecentrum där allt ska finnas... Men men till min förvåning kunde jag inte hitta det som jag sökte, vilket verkligen var irriterande! Jag kom hem med tre julklappar till min kille samt en sak till min syster (tillika skaparen av denna blogg). Det jag köpte till min syster ska få ligga i julstrumpan på morgonen. En underbar överaskning mötte mig bland sura butikskassöskor detta var att på åhlens så har de tagit fram julsakerna och det var inte lite heller!!!! Jippi! Jag gi´ck runt bland dem ganska länge och kände att julkänslan kom ett andetag närmare! Väl hemma sedan var det dags att slå in de paket som jag köpt för annars är det så att någon kommer att hitta dem och kolla vad det är.... Så nu ska jag berätta om min "inslagning av julklappar" tradition. Jag har ett skåp fullt med julklappspapper, snören i världens olika färder, etiketter, saxar m.m. Jag laddar dvd systemet med min favorit julfilm TOMTEN ÄR FAR TILL ALLA BARNEN och slår in varje paket ett efter ett medans dvdn spelas upp. Idag fick jag även sällskap av min syster, mysigt! 


SES SNART!
J(ul)ohanna                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0